fbpx

אנו לא בונים אתר אינטרנט סתם לחינם. בניית אתר אינטרנט נעשית כחלק ממכלול פעולות שיווק שמטרתן הגדלת טווח הפעילות של העסק שלנו. אך, ברוב המקרים האתר אינו מספק את הסחורה ומספר הפניות אפסי ואו מועט למדי. איך משפרים את המצב? על ידי מספר פעולות חיוניות ועליהם נרחיב במאמר זה!

שיפור ביצועי אתר אינטרנט

בעבר הלא רחוק, החזקת אתר אינטרנט סביר הספיק לרוב בעלי העסקים. בשנים האחרונות, כמות האתרים גדלה והולכת בקצב מסחרר וכאשר המתחרים עולים עם אתרים משודרגים ופונים אף הם לקהל הלקוחות שלכם, הרי שעליכם להחזיר מלחמה ולבצע תהליכי שיפור בהתמדה בכדי להישאר בחוד החנית ולזכות למיקומים טובים בתוצאות החיפוש האורגני וללקוחות שמקורות מרשת האינטרנט.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אבל, תאמינו או לא. זה לא הבעיה העיקרית שלכם! זה נכון, המלחמה על כל גולש באינטרנט הולכת וגדלה, אך ביצועי האתר אינם תלויים בהכרח בכמות הנכנסים לאתר אלא באיכותם וביכולת שלהם לבצע פעולות שהוגדרו על ידכם כהצלחות. במידה ותרצו לשפר את האתר עצמו כנסו לקרוא על "שדרוג אתרים", במידה ואתם רוצים ללמוד איך הופכים את האתר שלכם להרבה יותר חזק ועצמתי, המשיכו לקרוא מאמר זה,

    איך אנו משפרים אתר אינטרנט קיים?

    נציג את הפתרון שלנו לשיפור ביצועי האתר בשלושה שלבים:

    1. מעט רקע והסבר על הבעיה שכולם חווים.
    2. הסבר לוגי פשוט וברור למשמעות הבעיה.
    3. מתן מענה לשאלה והכפלת כוח האתר.

    בואו נתחיל,

    שלב 1: מה הבעיה שלנו?

    ובכן, שמתם לב לכך שאתם משקיעים לא מעט כסף ואו זמן על הכנסת גולשים לאתר? אך הפלא ופלא, הגולשים נכנסים ומטיילים להם להנאתם אך מספר הפניות שאתם מקבלים מצומצם למדי! הערכות מדברות על כך שכ-90% מהאתרים ברשת אינם מצליחים להפוך את הגולשים ללקוחות והרי לשם כך בדיוק אנו בנינו אתר מלכתחילה!!!

    שלב 2: מה ההשלכות של הבעיה?

    אם אנו מחזיקים אנשי פרסום, אנשי קידום וחברה לאחסון ותחזוקת האתר אנו משלמים לא מעט כסף על הזכות להחזיק אתר אינטרנט. כפי שאנו לא מחזיקים חנות במקום בו אין הולכי רגל ואו לקוחות, כך כאשר אנו מחזיקים אתר אינטרנט עלינו לוודא שאנו אכן ממוקמים בסביבה נכונה לפעילות העסקית שלנו ושהגולשים אכן מתאימים לנו.

    שלב 3: פתרון לבעיה והכפלת כוח!

    הפתרון לבעיה שלנו נעוץ בכך שרוב האתרים הוקמו ללא אפיון אתר מקצועי. האתרים הוקמו מבלי שהוגדרו יעדים כהלכה וללא יעדים אי אפשר להצליח. לכן, הפתרון שלנו נחלק לשניים:

    1. אפיון קהל היעד לאתר מחדש:

    העסק שלנו פונה לקהלי יעד מאוד מסוימים, במידה ונכניס הרבה לקוחות שאינם נכונים עבורנו נרגיש טוב אך לא נמכור מוצרים. במידה ונכנס מעט לקוחות נכונים עבורנו אולי לא נרגיש נהדר בהתחלה אך נמכור עוד ועוד ונגלה שאנו מרגישים יותר מנהדר!

    מה אנו אומרים בפועל: הפסיקו לשכור אנשי קידום אתרים שמבטיחים לכם מילות מפתח ואו כמות תנועה רבה לאתר. במקום זאת, חפשו אנשי קידום אתרים שמבינים את העסק שלכם וכאלה שידעו אילו קהלים נדרשים ואיך לדבר עם קהלים אלו כך שהם גם יבצעו רכישות עם כניסתם לאתר.

    2. הטמעת כלי מכירה אפקטיביים באתר:

    גם הכנסתם של קהלי יעד נכונים לאתר אינה עבודה מוגמרת. עלינו להשקיע בכל לקוח שנכנס ולוודא שאינו נדרש לעבוד קשה בכדי ליצור עמנו קשר ואו לרכוש מוצר. יש שלל כלים שניתן להטמיע באתר בכדי לסייע ללקוח להתמצא בקלות ולהגיע אליכם בטלפון ואו ביצירת קשר ובכך בעצם לייצר הצלחות רבות יותר.

    יש לנו שירות שנקרא "שיפור יחסי המרה באתר" וכל ייעודו להבטיח שכל מי שנכנס לאתר ורוצה לפנות אליכם יוכל לעשות זאת בקלות ובמהירות. בצורה זו, מספר הפניות מזנק ואנו מתחילים להרוויח מהפעילות המקוונת שלנו ומכך ששווה לנו להשקיע עוד ולצמוח גם בשוק תחרותי כפי שאנו מכירים כיום.

    לסיכום,

    מחזיקים אתר אינטרנט? מוציאים כסף מידי חודש על קידום אורגני ואו ממומן? התוצאות שלכם ככל הנראה יכולים להיות הרבה יותר טובים וזאת מבלי להכניס יותר תנועה לאתר ואו מבלי להוציא כסף נוסף מהכיס מידי חודש. כל שעליכם לעשות, לפנות אלינו ואנו נשמח לבדוק עבורכם את האתר וליידע אתכם איך אנו יכולים לשפר את התוצאות שלכם להצלחה מידית. השאירו פניה ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן