אופטימיזציה למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש – שירות שיפור נראות האתר במנועי החיפוש ל-SEO

מחפשים אודות "אופטימיזציה למנועי חיפוש"? בוודאי אתם חושבים לעצמכם, איך האתר שלי יכול להיראות טוב יותר בעיני מנועי החיפוש השונים. ובכן, טעות בידכם. אין טעם להתחנף למנועי החיפוש וגוגל בפרט. במקום זאת, כדאי להתחנף לגולשים שלכם ולוודא שהם מרוצים מאחר ומנועי החיפוש יבואו בעקבות שביעות רצונם של הגולשים. איך עושים זאת? ובכן, להלן מאמר זה.

אופטימיזציה למנועי חיפוש

רוב מקדמי האתרים מבססים את אסטרטגיית הקידום שלהם על כותרות, תיאורים ותיוגים בתוכן לצד בניית קישורים וכתיבת תכנים המורכבים ממילות מפתח רצויים. כאשר מציעים לכם אופטימיזציה למנועי חיפוש, בפועל מציעים לכם להניח תשתית לקידום. אבל, אם זה היה מספיק בעבר – כיום זה כבר אינו מספיק.

הסיבה לכך הנה שכלל המתואר מעלה אינו באמת מסייע או נותן ערך נוסף לגולשים שלנו. במקום זאת, נשארנו עם אתר זהה רק עם שיפור מועט בעיני מנועי החיפוש לזמן מוגבל (עד שהם יזהו את המחסור בערך לגולש). אז מה עושים? איך משפרים אתר אינטרנט לטווח ארוך ולהצלחה? בואו נצא לדרך!

שיפור נראות האתר במנועי החיפוש ל-SEO

אמנם כותרת מאמר זה אינה נכונה, אך הנה אתם כאן, קוראים את המאמר ואולי אף תפנו אלינו להתייעץ בנושא. למרות זאת, החלטנו להשתמש בכותרת זו כי הלקוחות שלנו משתמשים בה. היינו רוצים להיעזר בכותרת "שיפור נראות האתר אצל הגולשים שלנו" שהנה מדויקת ובעלת פוטנציאל גדול בהרבה.

כדי להשיג אופטימיזציה לאתר שלנו, עלינו להקשיב למנועי החיפוש ולאופן בו הם רואים את צורכיהם של הגולשים. בגדול, ניתן לתמצת את הצרכים בשלושה מרכיבים:

  1. רלוונטיות התוכן לחיפוש של הגולש.
  2. חוויית שימוש טובה מצד הגולש.
  3. טעינה מהירה של האתר מצד הגולש.

הדגש הנו כמובן דווקא על הגולש ולא על מנוע החיפוש. וזהו הטיפ החשוב ביותר שתקבלו. – התמקדו בגולש ולא במנוע החיפוש!

שיפור האתר בעיני הגולשים שלנו:

כדי שהאתר יראה טוב בעיני הגולשים שלנו, עלינו לעמוד בפרמטרים הבאים:

  • מיקוד גבוהה – האתר צריך לנסוב סביב נושאים ממוקדים במיוחד.
  • נוחות קריאה – חשוב שהתכנים יהיו בהירים ומתומצתים ככל האפשר.
  • רלוונטיות התוכן – הגולש צריך למצוא מה שחיפש (טקסט / תמונה / כלי ועוד..).
  • מהירות טעינה – האתר על תכנו צריך להיטען במהירות גבוהה למדי.
  • סדר האתר – האתר צריך להיות מסודר (היררכיה) לניווט מהיר.
  • חוויית השימוש – האתר צריך להיות עדכני ובעל חוויית שימוש נוחה.
  • קלות הפניה – האתר חייב להקל על הגולש בפניה אלינו בחיוג או בכתב.

רק לאחר שנעמוד בכלל הפרמטרים הללו שמתייחסים לגולש, נוכל לעבור לאופטימיזציה הרלוונטית למנועי החיפוש:

  • כותרות העמודים – יצירת כותרות מתאימות לתוכן העמוד בפועל.
  • תיאורי העמודים – תיאור תוכן העמוד בצורה מינימלית אך מדויקת.
  • תיאורי התמונות – תיאור התמונה עבור מנוע החיפוש לזיהוי אופטימלי.
  • בניית קישורים – בקשת קישורים מאתרים אחרים הסומכים עלינו.
  • ועוד..
כמה עולה אופטימיזציה למנועי החיפוש?

עלות האופטימיזציה לקידום אורגני. כלומר, לגולשים תלויה כמובן במצב הקודם של האתר. כלומר, אתר עדכני יהיה קל יותר לשיפור ואילו אתר מיושן יחייב לעתים עבודה מאומצת יותר. כמו כן, יש משמעות למערכת ניהול התוכן ולמיצוב הקיים של האתר טרם ביצוע האופטימיזציה.

שיפור אתרים הנו מלאכה מורכבת ועדינה ויש לקחת זאת בחשבון. עלות השירות תנוע בין 1,000 ש"ח ל-3,000 ש"ח. התמורה כמובן שווה את ההשקעה אך לפני שמוציאים סכומי כסף, חיוני לבדוק שאיש המקצוע אכן שם את הגולשים בראש ולא את מנועי החיפוש מאחר ורק כך יש לעבודה זו משמעות ארוכת טווח.

לסיכום,

רוצים לשפר את נראות האתר שלכם במנועי החיפוש? שפרו את האתר בעיני הגולשים, אחר כך הנראות של האתר בעיני מנועי החיפוש תשתנה בהתאמה. אנו יודעים לשפר אתרים בצורה כזו שהערך שלכם יעלה בעיני הגולשים ומשום כך גם בעיני מנועי החיפוש. פנו אלינו לקבלת ייעוץ בנושא ללא עלות וללא התחייבות.

 
צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של SITEfix ונשמח לעזור! 
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי להגיב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *