fbpx

האינטרנט מתקדם מהר מאוד. האתר שלנו מצד שני לעתים קרובות נשאר היכן שהיה לפני מספר שנים. בבוא הזמן, אין מנוס מתהליך שדרוג אתר קיים לטובת נראות חדשה ועדכון רכיבים כך שניתן יהיה להעניק שירות אופטימלי בכל זמן. במאמר זה ריכזנו עבורכם 5 דרכים בהם ניתן לשדרג אתר קיים לפי סדר המורכבות שבהם כדי שתדעו מה הן האפשרויות שעומדות לרשותכם.

שדרוג אתר קיים

הגעתם למצב שהאתר שלכם אינו עומד בסטנדרטים העדכניים? אינכם מרגישים בנוח להציג את האתר ללקוחות? ובכן, הגיע הזמן לשדרג את האתר בהתאם לצו האופנה האחרון! אבל איך עושים זאת? אך משדרגים אתר קיים לנראות חדשה מבלי לאבד את המיקומים שלנו בתוצאות החיפוש ומבלי שהתוכן הקיים יאבד לו בדרך? ובכן, במאמר זה אנו מסייעים לכם לבחון את האפשרויות השונות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    להלן חמשת האפשרויות לשדרוג אתר קיים:

    1. סידור מחדש
    2. שינויים בקוד
    3. החלפת תבנית
    4. מיגרציה לאתר
    5. בניה מחדש

    האפשרויות מסודרות כך שאנו ננסה למצוא את האפשרות הנכונה ביותר לפי רמת הקושי שבו. כך, האפשרות הראשונה היא הקלה ביותר והאפשרות החדשה היא הקשה ביותר. אז בואו נתחיל ונעבור אחד אחד עד שנמצא את האפשרות הטובה ביותר שעמה נשדרג את האתר שלנו,

    1. סידור מחדש של אתר קיים:

    לפעמים שדרוג אתר דורש רק סידור מחדש של התוכן. במקרים בהם ניתן לסדר את נראות האתר על ידי עריכת התוכן ואו על ידי סידור רכיבים שונים באתר והרי שאז אנו לא צריכים להוציא יותר מידי כסף על חידוש הנראות באתר. אך, אפשרות זו קיימת רק כאשר אנו משתמשים במערכת ניהול תוכן כדוגמת וורדפרס, ג'ומלה, דרופל ואו מג'נטו כאשר מדובר במכירות.

    • מתי מומלץ: כאשר האתר נראה טוב אך התוכן מרושל.
    • מי מבצע: עורך תוכן או מעצב תכנים לאתרים.
    • כמה עולה: מאות שקלים בודדים בדרך כלל.

    2. שינויים בקוד של אתר קיים:

    במקרים בהם סידור אתר מחדש אינו מספיק, יש צורך בשינויים קלים בקוד האתר. שינויים בקוד יכולים לכלול שינויי צבע או שינויי מבנה כך שיתאימו טוב יותר לסטנדרטים החדשים. שינויים בקוד נדרשים בעיקר באתרים המבוססים על HTML או על מערכות בהם יש מגבלות בעריכת תוכן.

    • מתי מומלץ: כאשר עריכת תוכן לא מספיק לנו.
    • מי מבצע: מתכנת מתחיל / מתכנת ממוצע.
    • כמה עולה: בין מאות שקלים לאלפי שקלים בודדים.

    3. החלפת תבנית באתר קיים:

    במידה ואתם משתמשים במערכת ניהול תוכן, יש לכם באתר רכיבי עיצוב אשר מכונים תבנית. ניתן לשנות חלקים בעיצוב של האתר ואו להחליפו לגמרי עם סיום השימוש בו ומעבר לעיצוב חדשני ועדכני. תהליך החלפת תבנית אתר מתאפשר רק כאשר אין רכיבים ייחודיים ואו הגדרות ייחודיות בתבנית הקיימת.

    • מתי מומלץ: כאשר התבנית כבר לא עומדת בסטנדרטים.
    • מי מבצע: וובמאסטרים ומתכנתים ממוצעים ומעלה.
    • כמה עולה: אלפי שקלים בודדים.

    4. מיגרציה לאתר קיים:

    במקרים רבים אנו נרצה לשדרג אתר קיים אך במערכת האפשרית בה אנו משתמשים אין את היכולות הרצויות לנו. לחלופין, במקרים מסוימים בהם לא שדרגנו גרסאות אתר משך זמן רב ואין מנוס מקפיצה משמעותית בגרסת האתר. מעבר בין מערכת ג'ומלה לוורדפרס או בין מג'נטו לווקומרס מחייב מיגרציה מסודרת.

    • מתי מומלץ: במעבר בין מערכות או גרסאות מתקדמות.
    • מי מבצע: מתכנת בכיר שידע לעבוד עם מסדי נתונים.
    • כמה עולה: בין אלפים בודדים לעשרת אלפי שקלים.

    5. בניה מחדש של אתר:

    לפעמים, הדרך הטובה ביותר לשדרג אתר הנה לבנות את האתר כולו מחדש. במפתיע, זה קורה לא מעט. בניה מחדש של אתר אינטרנט דומה במאפייניה לבניית אתר חדש בעלויות ובעבודה הנדרשת. ההבדל היחיד נעוץ בכך שבעלי האתר יודעים לרוב מה הם צריכים ורוצים ולכן ביכולתם להכווין את המתכנת כשורה ולצאת שביעי רצון.

    • מתי מומלץ: כשאין ברירה אחרת!
    • מי מבצע: מתכנת המתמחה בבניית אתרים.
    • כמה עולה: בין אלפים בודדים לעשרות אלפי שקלים.
    לסיכום,

    מצאתם שיטה שעובדת לכם? ובכן, אתם מוזמנים לספר לנו בתגובות! לא מצאתם שיטה שעובדת לכם? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ואנו נבחן את האתר הקיים ונאמוד עבורכם את האפשרויות בצורה מקצועית ובחינם כך שתוכלו לקבל החלטה טובה ולשדרג את האתר בהצלחה – פנו אלינו ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן